Spjälsäng med vyssanlull tassar = succé

i detta nu ligger lillen i sin spjälis och sover, ensam. Känns nästan som slöseri med tid att inte ha honom nära, men det är verkligen jätteskönt att han börjat sova ensam nu. Behövs allra mest när jag är ensam om dagarna när Tomas jobbar. Men han är ju så himlans liten i den där stora sängen :) Tomas ch jag tittade just på varann och funderade på vad vi ska göra när båda kan ha händerna fria...

på förmiddan idag fick jag städmani. Storstädade hela lägenheten och torkae även golven så nu är de superfint hemma, såå skönt. Sen har vi haft besök av Tomas moster och kusiner, dom ville såklart komma och gosa med lilla Alfe och vi fick fina presenter och kläder :)

Nu ska jag nog slänga mig i soffan och bara softa. får se hur länge det här lugnet håller i sig :) saknar honom nästan när han ligger inne i sovrummet helt ensam...

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att det funkar! :-)

2009-09-30 @ 06:37:02
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Tina

lite bilder kanske? skont att han kan sova lite ensam sa ni far tid med pyssel, langtar tills i jul, i mitt huvud kommer han ju alltid vara sa liten som sist sa vilken chock det kommer bli =) puss pa er!

2009-09-30 @ 10:25:41
Postat av: Linda

Haha insåg just att Alfreds dopdag är den dagen jag hade BF med Junie! Lite roligt att det blev så då han var beräknad till den dagen hon föddes! Vilket sammanträffande! :-)

2009-10-02 @ 08:09:02
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! kan inte du maila mig lite bilder från kyrkan om du tog några?

2009-10-02 @ 11:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0