Sova

Duktiga lilla Alfe sov 1½h i sin egen spjälis igår på förmiddan, och inatt sov han i vagnen mellan 21-01 och mellan 02-05. Duktigt värre. o i detta nu ligger han och snusar i vagnen så både jag och Tomas får äta frukost utan bebis på bröstet.

Idag är Tomas ledig eftersom han inte ska ut och jobba förren inatt. Jag ska passa på att städa undan. Efter alla kaskadspyor skulle jag även behöva torka golven, men vi får se hur mycket jag orkar. Ska även hinna ner på stan en sväng och kika lite. å sen den dära prommen skulle också behövas....mycket man ska hinna på en ynka liten dag. I helgen jobbar Tomas 12-timmarsnatt och ja och Alfe får nog klara oss på egen hand eftersom han oftast är som en zoombie dom här helgerna. Men nästa vecka är han ledig och då kan vi få lite härlig familytajm igen =)

såja slurpa de sista av kaffet och sen passa på att städa undan och kanske tvätta lite. ojoj att ha en bebis är inte ett heltidsjobb det är mer än så....men vilket underbart jobb å andra sidan ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser verkligen fram emot att träffas! Perfa om Alfe inte vill sova i sin spjälis imorgon, då kan Junie låna den! :-D



KRAM

2009-09-26 @ 18:03:06
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0