Redan tisdag

Helgen (precis som alla andra dagar) rusade förbi innan jag hann tänka. Tomas var ute och "firade" lilla bebis i lördags och jag förberedde mig på att det skulle bli en lång natt ensam med lillen så blev jag ganska så förvånad när nyckeln satt i låset redan kl 21. Han är nog lite småsliten han också ;) Vi kuskade runt på lite besök och hann med en liten promme, sen var helgen slut...

Inatt var jag nog ingen snäll fru, usch det är ganska så påfrestande de nätter som Alfred bestämmer sig för att endast sova på bröstet och inte ensam i sängen. Inatt var han iofs riktigt duktig men natten till igår blev det många vakna timmar. Vi läste ett litet råd på internet igår om att man skulle låta barnet somna hos en på bröstet eller nära och sen ligga kvar tills barnet sov djupare (sisådär 15 minuter) och sen försöka smyga ner dem i sängen. och efter amning inatt låg jag kvar i 10 minuter efter att han somnat, och faktum är att han bara fortsatte sova i sin egen säng. Duktiga lilla Alfred =)

igår prommade vi en sisådär 4-5 km i ganka så rask takt och det känns i kroppen idag (och igår för den delen) jag har så sjuukt dålig kondis numera...skrämmande!

Idag får jag/vi besök av min vän Tina som bor i London men som är hemma på en liten visit och självklart måste hon komma och kolla in min lilla sköning! :)

Over and out från en liite småtrött men så otroligt Lycklig Line

Kommentarer
Postat av: Tina

hej gumman & gubbarna, det var jättekul att träffa er allihopa idag å mysa med alfie han är så himla go! har lite plats kvar i bagaget så ni hinner såklart ångra er om ni tycker han ska med till london på en liten språkresa ;-) vi ses till julen, ska fortsätta kolla (säkert dagligen) efter uppdateringar! puss å kram från mig

2009-09-01 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0