Du och jag Alfred, du och jag

Idag är jag och lillen ensamma för första dagen. Tomas har börjat jobba igen. Natten gick bra och även dagen såklart. Men jag har vant mig med att sitta och amma och ropa på Tomas så kommer han med frukt, mat, vatten eller vad jag nu kan tänkas behöva när jag sitter fastjuten i soffan med Alfred vid bröstet. Men det har funkat bra. Han har inte varit särskilt trött på hela förmiddagen men en liten powernap tog han och då passade jag på att duscha :) Nu ligger han och jollrar i babygymet och jag passar på att surfa lite..

Vi var till Bvc för vägning och mätning idag också. Han har inte gått upp så mycket men däremot växt som en galning på längden. En lång och smal kille, kanske satsat han på att bli modell? :) Nu väger han 4040gram och är 55.4 lång. Men han följer sin kurva för tillväxt så det var bara bra!

nej nu börjar han bli lite otålig måste unerhålla min lilla :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Bianca väger oxå 4040:)

2009-09-16 @ 22:15:01
Postat av: Tina

klart killen kommer bli modell !!

2009-09-17 @ 14:18:10
Postat av: Anonym

mormors gullunge, puss puss.

2009-09-19 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0