Alfred har magknip

Stackars plutten har nog ont i magen, han gråter, pruttar, rapar, spyr, stånkar och jobbar med kroppen hela tiden. Stackarn jag vet inte va jag ska göra. Han blir lugnare när jag ammar och när han blir buren upprätt men man blir ju ganska så sliten av att amma typ varannan timme dygnet runt och att bära runt på honom hela tiden. Idag ska jag pumpa ut mjölk så jag kan sova över en matning inatt så jag också får ta igen lite sömn. Tomas ligger och sover fotrfarande nu och jag har precis fått Alfred att somna och har till på köpet lyckats lägga ner honom bredvid mig. Skönt att få armarna fria, ska passa på att ta mig något att äta och plocka undan tvätten. Senare idag ska vi till mamma, alfes mormor alltså. Han kanske mår lite bättre om han får busa med mommo :)

Takida - Never alone, Always alone

Kommentarer
Postat av: maria

prova sempers magdroppar, de är receptfria på apoteket, hampus kolik försvann med dem.

2009-09-09 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0