Stress

stressen ligger och gror och jag har märkt att jag är småstressad hela tiden. måste hinna det och det eller hur ska jag planera för att hinna i tid till det och det. Nu när jag ska äta frukost, ska jag hinna surfa runt och när jag tuggar i mig min macka så sväljer jag så hårt och snabbt att det nästan gör ont i halsen. Häromnatten drömde jag att jag inte hann fixa mig innan dopet så jag kom till kykan med handduk på huvudet och skulle låna en plattång i kyrkan....aja, kanske blir bättre nu när Tomas är hemma i nåra dagar. Kan ju ialf få äta frukost ifred och dricka en kopp med kaffe utan att klunka i mig...

(TINA: klart att vi tar en massa kort imorrn, du ska även få se vilka jeans han ska ha på dopfikat sen ;) )

Kommentarer
Postat av: Tina

aaaww kan han komma i dem nu? tusan vad han vaxer, jag missar ju massvis har borta =( langtar tills mitten av december, kommer hem den 12 och maste ha en dos av "alfie-gos" <3 hoppas dopet gick bra! kramelikrams

2009-10-19 @ 17:14:29
Postat av: Emma

skrattar jag tror jag förstår vad du menar. Än så länge har jag haft de väääligt bra! sovit gott om nätterna! Men de e konstig att man hinner medså lite fast man bara är hemma typ. Käka frukost halv 12 å lunch halv 4....får se när man hinner med middag! :P Ska skynda mej att blogg nu iaf medans sötis sover! Hoppas ni hade en fin dag i söndags! Du får lägga ut några kort! :)

2009-10-20 @ 17:11:39
URL: http://lovelyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0