Sovande

Alfred har nu sovit i 2 timmar och verkar inte vilja vakna. Jag ammade fullt ut i cirka 45 minuter och sen gav vi honom ersättning tills han var nöjd 120ml.....!!! säger inte det ganska så mycket? Han kan ju inte ha fått i sig någonting genom amningen...eller? Så himla svårt att veta. Inatt har det ialf vart amning varannan timme och vakna minutrar däremellan, superdupertrött om man säger så...Släppte taget (egentligen utan att jag ville först) och lät svärmor gå ut och gå med vagnen i 40 minuter, långa 40 minuter och jag kunde ju inte slappna av. Men det gick ju hur bra som helst s¨löart eftersom han var mätt och nöjd...nu piper han i vagnen...längtar efter lillen :)

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vi ger alltid Melanie flaska med bröstmjölk på kvällen (ville ha koll på att hon får i sig ordentligt innan hon ska sova) och då har hon fått 125 ml, men nu ibland efter hon ätit upp det så vill hon ha mera och då ger jag henne bröstet oxå. Så de har nog bara börja äta mer de små liven om man jämför med hur lite de åt i början :)

2009-10-09 @ 21:05:25
URL: http://frejjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0