the zoo

just nu lever vi i ett litet zoo. vi (eller mer bara jag) är hund och kattvakt i mamma lilla stuga. Att sova i en säng med ennärgången och snarkandes hund på ena sidan och en snarkande katt på andra är ju allt för trevligt....hm jora ganska så faktiskt, kanske om man inte ska upp kl halv 5 och åka till jobbet, stackars Tomas. Men jag har tagit en megalugn promme med Z, maria och M idag, sen kom pappa förbi på en kaffe, läste ett tag i trädgården och sen tog jag en tupplur, för att sen tvätta lite kläder, promma lite mer med Z och nu sitter jag och väntar på att Tomas ska komma hem och vi kan åka till pappa och bror för att äta taccos. Yummie, är vråålhungrig.

Läste ut boken idag "en shopoholic i väntans tider" rolig och underhållande. Imorrn ska jag börja på min andra bok som inhandlades..."att föda". får se vad den leder mig ;)

ska klä på mig och rasta Z lite och sen bär de av till stan för maaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0