Söndag

och det gör inget, för jag är ledig en hel vacka till :) och från och med imorrn får jag sällskap i min ledighet av världens bästa Tomas!!

idag la på ett bud på radhuset, får se vad som händer, känns spännande och kul :) kan bli vårt om en månad ....wops lite skrämmande och lite kul...mest kul!

idag flyttade jobbet till huset mitt emot vårt hus, känns sådär faktiskt, skönt att ha så nära till jobbet, men mindre kul att ständigt bli påminnd om de...eller...ja vi får se hur de känns när jag börjar jobba igen...och då bara på 80% i 6 veckor, sen är de ledighet och bebismys som gäller..kan verkligen inte fatta att det är 11½ vecka till lillis beräknas komma till oss...helt ofattbart. Jag går och tjuvkikar på de små kläderna vi köpt var och varannan dag och bara längtar tills jag får klä på den lilla!! jag ska bli mamma, tomas ska bli pappa vi blir en liten familj. Å härliga tanke :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande med radhuset, vi får ju ganska nära varandra ändå:) jag fattar inte heller att guldklimparna snart är här, jag längtar oxå efter våra. kram

2009-05-10 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0