Nedräkning

5 veckor kvar att jobba. Känns som en liten evighet men jag känner ändå på mig att det kommer gå fort. Måste ju tänka på att njuta lite av att gå till jobbet nu....kommer ju dröja innan jag ska dit igen ;) eller njuta kanske var att överdriva, men passa på att umgås med mina arbetskamrater då!!

tomas fick ett tokryck och städade lägenheten igårkväll när han kom hem efter sina 12 jobbtimmar, och såklart så uppskattades de av mig då jag hade tänkt att vi skulle ta tag i de idag, men då kunde jag sätta mig på balkongen och läsa lite innan jobbet och han kunde ut och cykla (som vanligt). bra tänkt!

laga iordning lite mat då och sen blir de jobba nåra timmar...

Kommentarer
Postat av: maria

i bland är de bra att ha de där karlarna;)

2009-05-25 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0