Lilla bebis där inne

Jag ska aldrig mer klaga över min mage, jag ska aldrig säga att det är jobbigt... jag sitter och tänker på dig min bebis, jag vill bara att allt ska vara bra med dig. Inget får någonsin hända dig min bebis.

Halkade in på en blogg där en mamma mist sitt barn...jag vill inte tänka att något kan hända min lilla bebis. Jag blir rädd och får dåligt samvete för att jag klagar på att magen är stor och att det är jobbigt. Det är inte ett dugg jobbigt, jag bär på ett mirakel..du är ett litet mirakel som jag älskar trots att jag aldrig träffat dig...är det inte konstigt. Du leker med mig och busar med mig när jag ligger och vilar. Jag ska bli mamma till en liten busbebis, och det är snart :) jag fylls av kärlek när jag tänker på lillis :) Busa på min busbebis, jag längtar efter dig.


Kommentarer
Postat av: Morfar

Morfar längtar också efter er lilla busbebis

2009-06-01 @ 22:04:22
Postat av: Morfar

Morfar längtar också efter busbebisen

2009-06-01 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0