gravid

känner mig såå gravid, magen spänner, nästan hänger känns de som, känns nästan lite sjukt vad stor den faktiskt har blivit. Spricker jag inte snart? ska jag växa 2 månader TILL? är de möjligt liksom. Ska försöka pallra mig ner på stan en sväng och göra lite ärenden och kanske hitta en ny bh, känns som ett jobbigt måste. Känns som om inga kläder sitter som de ska och inga undekläder heller för den delen. Hittills har det kännts kul med kulan, men nu börjar de bli lite påfrestande. Kan inte sova ordentligt heller eftersom jag av någon anledning alltid rullar över på mage...(så mycket det går...)och vaknar av att det är fruktansvärt obekvämt att ligga nästan på magen, stackars lilla bebis...


Kommentarer
Postat av: Linda

Trimester tre med andra ord... :-)

2009-05-28 @ 16:19:47
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0