En ny Måndag

Idag sov jag lite längre än i helgen, vaknade 9 och det känns skönt, inte sådär supertrött idag inte :) magen börjar bli liite ivägen när jag ska sova...kan inte logga på rygg, då trycker det och ligger jag på sidan så måste jag bulla upp med en hel del kuddar för att göra det bekvämt, för mig och magen...jaja värre blir de antar jag att de flesta säger...imorse när Tomas kom hem låg han som vanligt och busade med bebisen och så när jag (äntligen) vaknade sa han att det var full fart där inne. Jag kände inget...antar att jag börjar vänja mig vid gympapassen där inne :) eller så är det bebisens tanke å få lite ensamtid med pappa :)

har röjt undan här hemma så nu sitter jag och svettas framför datorn, bara att damma av, städa toaletten och dammsuga, sen är de fint igen. Har inte orkat plocka, städa eller diska på hela helgen. bara slappat :)

vid 4 ska jag hälsa på en jobbarkompis som fick en liten flicka för 6-7 veckor sedan, å få klappa på en litenliten bebis kommer göra så jag längtar ännu mer efter min lilla bebis. Mamma är numera säker på att det blir en liten flicka, men nej för mig är det fortfarande en liten pojke där inne...skulle bli lite förvånad om det var en flicka eftersom jag tänker hela tiden att det blir en pojk, och helt omedvetet säger jag han osv. Vi får se vem som tittar ut sen :)

på fredag ska vi på profylaxkurs i 2 dagar, skönt å få komma bort lite och bo en natt på hotell :) samt ett steg närmre bebis och förlossningen...  =/ måste komma ihåg å ta en magbild den här veckan, förra veckan gick så snabbt att det glömdes bort helt..

Back to städningen nu, snart dax å väcka älsklingen också.

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att du uppdaterar bloggen mer ofta!

2009-05-12 @ 07:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0