En dag på balkongen

Idag har jag spenderat hela dagen på balkongen, dels med Tomas men efter att han åkte till jobbet har jag läst skvallertidningar, ätit jordgubbar, glass och hallon, druckit hallon och persikodryck, lyssnat på radio och småsmå stunder pressat lite i solen och bara haft det superduperskönt. Har precis målat mina tånaglar, det kan jag säga var inte det lättaste med magen ivägen men de gick ;) Röda blev dom, precis som mina naglar på händerna ska bli så snart jag orkar ta bort det rosa jag har nu.

igårkväll var det grill och mys hos m & d, jag och honey grillade kyckling och jag hade gjort en egen potatissallad med tzatziki till. Yummie! det var trevligt men blev för oss en ganska så tidig kväll, blev ju så kallt när solen gick ner.

imorrn bär det av på kryssning med familjen. Fira lillebror som fyllt år samt min syster som har sin dag idag. Bir kul och skönt och komma bort på en liten miniminisemester!

Var till BM igår och allt var bara bra med lilla kycklingen där inne. Hon klämde och kände på magen och hon hjälpte Tomas att trycka på magen så han kände det lilla huvudet och jag fick en liten kläm på axeln. Lilla lilla kycklingen där inne :) Hon lyssnade på hjärtat och mätte magen, allt enligt "normalkurvor"

Nu ska jag lägga mig och fortsätta och bara slappa. Härliga vååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0