Det är lätt hänt

att gå 2 trappor ner och köpa dig lördagens lunch på thairestaurangen när man aldrig orkar stå vid spisen. (och det är ju faktiskt mer eller mindre varje dag) jag undrar om jag någonsin kommer att börja laga mat? inte sålänge vi bor kvar här i guess ;) de va ialf supersmarrigt med wokade thaigrönsaker i ostronsås och ris, YUM

Igår var ialf jag och honey och kollade på radhus. mina försäldrar har bott på samma gata förrut och dom varnar oss eftersom dom hade lite prob med grannarna men vi tycker att det känns bra och helt OK. och så bor ju min fantastiska jobbarkompis granne också och det är ju alltid trevligt :)
vi ska avvakta tills imorrn och då ringa och lägga bud. Det är en bostadsrättsförening så det är inga miljoner vi snackar om och det tycker jag känns bra. Det krävdes dock nya tapeter och golv i princip överallt, men köket var fint och badrummen var helt OK så jag sa de till Tomas att okej om vi typ tapetserar vårt sovrum och hela nedervåningen (kök, vardagsrum och hall) innan lillbebis kommer och det lät inte som en omöjlighet :) vi får se vad som händer...

ska nog väcka Tomas snart som ligger och snarkar efter nattskiftet, eller så kanske jag kryper ner under täcket och tar mig en nap. lockande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0