ännu en måndag

de känns nästan som om jag använder måndag som rubrik för ofta. men idag är det måndag igen. Gårdaen spenderades vilandes och läsandes på balkongen. Tomas drog hemifrån vid 10 för en långtur på cykeln, kom inte hem förren vid 4. han är galen, i know!

idag hade vi träff med BM, allt var bra och vi fick ställa lite frågor som dykt upp den senaste tiden, allt var bra och magen har växt till ett SF-mått på 28cm. helt normalt det med. bebbe låg med huvudet neråt idag också och hjärtljuden var på 152.

efter bm hade jag tid hos tandläkaren och det visade sig att jag blir lite fattigare nästa vecka då ett litet hål ska lagas, ser jag inte fram emot :(

eftermiddan blir lugn då det är kallt och ruggigt ute, ska på med mysbrallorna och lägga mig i soffan, tomas är som vanligt på vift...

imorrn kallar jobbet på mig igen för ytterligare 6 veckors slit innan jag är ledig igen, och den gången för en hel del tid frmaöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0