Söndag

Idag är det redan söndag. Jag har spenderat mestadels av helgen med Linda och även lärt känna lilla ängeln Junie. Jag har fått bebisträna en massa och det är inga problem för med henne eftersom hon nog är en av de snällaste bebisarna jag varit med om. På hela helgen har hon inte gråtit en enda gång. gladaste tjejen :)

idag har vi ätit lunch på stan och jag har även fått gosa med världens bästa lillkille Wilmer också, de blev en liten kortis men han är alltid lika goo!!

imorron kommer jag vara en zombie men de är smällar man får ta. dom åker nämligen hem imorrnbitti och jag jobbar eftermiddag!

jag känner mer nu att jag verkligen vill flytta till större. Känns lite trångt med barnvagn, bilstol osv osv de bir saker...överallt.

Nåja nu ska jag titta till lilltjejen och sen äta lite fil och flingor. Linda skjutsar W till mormor där han ska sova inatt. Imorrn bjuder jag på lite helgbilder!!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0