Snart helg

men iofs kvittar de för mig eftersom jag ska jobba hela helgen, men de känns okej, tomas jobbar också hela helgen så de är okej :) idag jobbar jag eftermiddag och de va skönt med sovmorron!!

Mina känslor har ändrat sig lite med dagarana, innan har jag kännt att hela graviiteten börjat kännas bättre och bättre och att det känns mysigt med bebis i magen och lite sparkar. Men nu börjar jag mer och mer känna att det ska bli såå mysigt med en liten bebis. Tomas sa de igårkväll också att det ska bli såå roligt när den lilla äntligen kommer ut :)

men jag säger som jag sagt tidigare, att det är bra med nåra veckor (40) för att vänja sig med tanken på att vara gravid, och det största av allt, att vi ska bli mamma och pappa. Än sålänge så är man bara kär i magen...och den lilla som börjar sparka hårdare och hårdare där inne. Jag är glad att även Tomas kan känna den nu, det blir mer verkligt även för honom.

Lite fler spekulationer och de kommer från mostrarna som båda gissar på kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0