ofrivilligt tidig lördagmorron

Gomorron mina vänner. Ida varknade jag exakt 6:45 av att hotellgästerna intill smällde i köksluckor och sprang i trappan (innetrappan inne på hotellet) det är så sjukt lyhört i vår lägenet och då mest i sovrummet ...sååå anoying. Kunde inte somna om eftersom de höll på till halv 8 så jag klev upp. Nu ska jag äta lite frukost och sen är de dax att ta tag i städningen. Som jag misstänkte så blev de inget sånt igår. Såg på film och myste o soffan istället :)

vägde mig i morse, upp 2 kg totalt. helt ok. Dock är hälften av tiden kvar nu och det är nu som det sägs börja hända saker. läste att det är vanligt att man går upp cirka ½ kg i veckan från och med nu....shiiiit :) Igårkväll var jag tvungen å ringa upp Tomas och hälsa honom att Baby inne i magen levde loppan och vid ett tillfälle kände jag den till och med utanpå magen. Jag är helt övertygad om att vi har en liten cirkusapa där inne. Världens sötaste lilla cirkusapa såklart :)




Såhär ser min lilla mage ut nu ialf. V 19 (18+1)



Lilla Myrbodyn :)



  Lilla mysdressen


Borra ner i soffan och softa med mitt te, och sen blire städning. och nu kommer jag inte undan. det måste göras! sen blir de fika på stan med mina tjejer och i eftermiddag kommer min kära mamma. Vi ska äta kinamat och mysa :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Söta små kläder:O) Tack för "fikastunden", det var roligt att få träffa dig och även se din fina mage....

2009-03-07 @ 15:55:15
Postat av: Linda

Rolig grej: jag pratade med en kille igår på jobbet som heter Tomas. Hans tjej heter Caroline. För tre veckor sen fick de en liten bebis. Signe!



Haha! Lite komiskt! :-)

2009-03-08 @ 09:48:24
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0