Måndag

Antar att det är dags för en liten update, iofs har det inte hänt något förrutom att jag jobbat mig trött efter helgen. Igår var det riktigt tungt, känner mig helt orkeslös. Men idag är de lite bättre då jag fick en liten sovmorron. Ska nog shoppa loss på apoteket imorrn, de är nog dags att börja tänka på järntillskott. Har hört att magen kan börja krångla, men de gör den ju redan så då kan de ju inte bli värre...eller?


Som sagt så har helgen bara bestått av jobb och jobb, och i lördagskväll lurade jag Tomas att kolla på melodifestivalen med mig. Vi blev mäkta förvånade över resultatet.


Imorron är jag ledig och har planerat in en lunchdejt med en kompis som numera bor i London. Blir kul å träffas och uppdatera varann lite om vad som händer. Ska bli såå skönt med ledigt imorrn, ska slappa och ta de lugnt och bara mysa!!


Om 2 dagar har vi gått 20 fulla veckor, alltså halvlek på riktigt med lillis, helt ofattbart. Tomas har börjat kalla bebis för "henne" och "hon" nu så jag vet inte om han medvetet har ändrat sig eller om det bara blivit så. Jag känner att jag sväller för varje dag och den lilla magen har även börjat svälla på sidorna har jag märkt efter att mamma påpekade de förra veckan...får se hur de här slutar...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du ska ju svälla så minimarshmallow mår bra å frodas! =) Du är ju halvvägs å är ju så liten så! Sen kanske du kommer amma bort dig själv!



Jag saknar dig så min lilla kompis. I helgen kommer jag nog hemåt. Hinner vi ses?



kramas

2009-03-16 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0