Måndag igen då

Helgen gick i faslig takt, lördag spenderades som sagt med mina vänner över en fika, och för första gången på sisådär 3-4 månader drack jag en cappucino. Har varken vart sugen eller velat ha de innan men de va riktigt smaskigt!! sen kom mamma och vi gick till Kinarestaurangen och åt god mat, och mycket mat. sen blev de mys i soffan med lite godis och andra chansen (Melodifestivalen) men vi blev mest irriterade eftersom det var så dåliga låtar och att man fick se repriser hela tiden och även höra låtarna flera gånger....

söndag blev en slöadag, åkte upp till pappa en sväng och fikade lite och hälsade på söta Greta ( lilla  katten) sen kom min älskling äntligen hem. de blev mys med god mat och sen filmkväll, skönt att han är hemma igen! :)

sålde även min underbara brudkläning igår, kändes inte så sorligt som jag tänkt att det kanske skulle göra. kommer ju aldrig använda den igen liksom. Och nu skulle jag inte ens få igen den me magen :)

solen skiner ute och det är några plusgrader. Ska nog sätta mig på balkongen och sola mig lite innan det är dax att springa ner i tvättstugan igen, och sen är det eftermiddagsjobb som gäller. Känns sådär måste jag ekänna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0