Lycka

Hej hopp alla! Idag har vart en alldeles underbar vårdag. Förmiddagen spenderades i sängen med honey och sen träffade jag Tinas på stan. Vi catchade upp och tog oss en sväng på stan. Sen har eftermiddagen spenderats hemma på soffan varvat med framför datorn. superskönt å välbehövligt. Vädret har vart helt underbart idag, tog mig en stund på balkongen innan jag gick ner på stan och faktiskt så bränner de på i mitt ansikte så solen måste ha tagit en del på den lilla stunden. Lovely! satt och tittade på gamla bilder och jag blir bara så lycklig. Jag har världens bästaste Tomas och jag längtar tills vår lilla familj utökas och lilltrollet kommer till oss :)

Övik 2005

Kommentarer
Postat av: maria

Va fina ni är tillsammans:)

2009-03-17 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0