Hjärtljud på lillis

idag var vi hos barnmorskan om lyssnade på hjärtljuden. Den lilla gömde sig så gott den kunde, men vi fick in det till slut, 156 slag/minut. riktigt vild som vanligt :) läste lite skrock och de sägs att om de är höga/snabba hjärtljud så blir det en flicka och är det lägre blir de en pojke. det skulle ligga mellan 120-160 så de va riktigt högt med andra ord...
Spekulationer:
Mamma: Tjej
Pappa: Tjej
Linda: Tjej
Svärmor: Tjej
Tomas och jag tror fortfarande stenhårt på kille...men vi får se :)

jag är ledig idag och de känns jätteskönt, tog en sväng på stan tidigare och jag vet inte hur det gick till men jag hamnade på alla affärer på babyavdelningen suktandes efter små kläder och tossar...finns så mycket fint juh...

ny magbild som togs igår och idag är Lillis Krakel Spektakel inne i vecka 20. Halvvägs...ojoj ofattbart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mycket magen växt sen vi sågs!

2009-03-12 @ 21:55:50
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

jag tror oxå på en kille(och jag brukar ha rätt;))

2009-03-12 @ 23:44:27
Postat av: aila

självklart enkille!

2009-03-13 @ 06:53:00
Postat av: Eva-Lena

Vilken fin mage :-) jag tror på en tjej än så länge men kan ju ändra mig längre fram kram kram

2009-03-13 @ 11:49:53
Postat av: Jonas

Det är ju en "Plutten" - trodde vi var överens om det;)

2009-03-14 @ 23:15:27
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Jonas

Det är ju en "Plutten" - trodde vi var överens om det;)

2009-03-14 @ 23:15:43
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0