Fredagsmys

Då var det fredag igen. Tiden går så snabbt att jag helt missade att ta ett magkort förra veckan. Nu är vi redan inne i vecka 22...

humöret är bättre även om jag känner mig extra blödig om jag lyssnar på lite sorlig musik eller ser nått på tv. men efter 2 dagars ledig känner jag mig lite piggare och lugnare :)

igår blev de shopping och ikea nästa hela dagen och det känns i ryggen idag, helt stel och öm...måste nog ändå börja använda lite "bättre" skor när jag ska gå mycket...tråkigt men sant.

idag har jag träffat mina vänner och skvallrat lite och nu blir de lite ensammys i soffan eftersom Tomas jobbar eftermiddag. Härligt å ha vart ledig 2 dagar och ändå ha 2 dagars ledigt till. Jag njuter och vill bara vara ledig änu längre...blir aldrig nöjd ;)

kvällsmat nu och sen godis i soffan. Ska försöka komma ihåg å ta en magbild i helgen. Blir ju ständigt påmind av det lilla vilddjuret i magen. Imorsen var det lek därinne och hela magen rörde sig..hihi mys

Kommentarer
Postat av: Ida å Astrid

Tack för fikat. Det var mysigt :O)

2009-03-27 @ 18:25:22
Postat av: maria

önskar att våra småglin vill leva lite rövare, de är lite för lugna, nästan så man blir orolig. ses i morgon. kram

2009-03-27 @ 21:49:01
Postat av: Tina

Hej gumman!

Kollade in Bugaboo Cameleon på nätet och den är så söt, längtar tills i sommar då jag kommer hem igen. Ska försöka komma hem ett par dagar in i Sept så jag får se lillplutten innan Jul iaf. Kram på er!!

2009-03-31 @ 19:42:17
Postat av: Tina

Hej gumman! Kollade in barnvagnen pa natet och den ar supersot, langtar tills i sommar nar jag far se dig o lillplutten igen. Ska t o m forsoka boka in ett par dagar ledigt i borjan pa September sa jag far se sotnosen innan julen. Kram pa er!

2009-03-31 @ 19:43:40
Postat av: Tina

meh! forlat stumpan, sag inte att forsta inlagget blev sparat... rapportera mig for trakasserier :-) puss puss

2009-03-31 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0