Farligt trött

Jag känner mig lite farligt trött, bara för att jag hela dagen har tänkt. När jag kommer hem idag ska jag STORstäda och göra skinande fint hemma och sen ska jag handla och köpa fina tulpaner. Men hela de dära med storstädning känns långt borta. Jag är trött. för trött. men det är ju så nice efteråt när man bara kan ta ett bad och sen sjunka ner i soffan och titta stolt runt omkring sig och konstatera att det är helt underbart skinande hemma.

Städa städa varje fredag och så varje jul...för de tycker jag e kul...Jag ska nog ialf. Sen är jag ledig hela långa helgen och då vill jag ju inte gno, bättre å få undan de idag.

eller...?

Kommentarer
Postat av: Jonas

In på jobbet och sälj lite evenemang istället:)

2009-03-06 @ 19:48:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0