dra täcket över huvet och bara gråta

usch idag är ingen bra dag. Känner mig jättedeppig och gråtfärdig för egentligen ingenting. jättejobbigt är de. Känner mig så trött och grå. blä.

helgen var intensiv, natten mellan fre-lörd var vi hund och kattvakt till världesn mest "kärleksfulla" djur som man var "tvungen" att hålla om och sova sked med så de blev inte mycket sömn, sen lörd-sön blev de bus med 3åriga Wilmer och gos med lilla Junie. Barnvakt på kvällen och ännu en natt med relativt lite sömn. Skapligt trött jag var på söndag när jag kom hem.

Men nått SUPERROLIGT ialf är att vi har inhandlat lilla bebis vagn :) provkörde den i Sthlm med Junie som passagerare :) vi båda är otroligt nöjda än sålänge så får vi nog avgöra mer senare när vår lilla plutt ska åka runt i den!! Blev ialf en Bugaboo Cameleon med mörkgrå bas och svart topptyg. SNYGG! :)

Köpte även bilbarnstol på babyland då de hade kampanjpris på den vi kollat ut och nu kostade 500 mindre än ordinarie så då slog vi till även där. Känns pirrigt nu. de är ett tag kvar men de börjar närma sig ;)

Idag är det eftermiddagsjobb och imorrn dagsjobb sen har jag tagit ledigt tors-fre så jag är långledig över helgen. Känner att jag behöver va ledig och bara vara. Har planerat in lite fika, ikea, bio och middag med moster och hennes daniel. längtar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade inte mycket, en kjol och en topp. såg "dina" snygga mammajeans, men självklart inte i min storlek:( ska åka till B-länge på lördag, får se om jag hittar nåt där. mina byxor är inte bara fula, de börjar bli trånga oxå. glina växer så det knakar:) ni kan väl komma runt 18. kram

2009-03-25 @ 16:28:53
Postat av: maria

nix, ni behöver inte ta med något.

2009-03-26 @ 11:43:53
Postat av: michelle

Hoppas du mår bättre

2009-03-27 @ 07:52:24
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0