Dajm

känner att jag just nu skulle kunna göra vad som helst för en dajm. guuud va gott :) dock kan jag väl kanske inte säga att jag gör vad som helst eftesom jag inte orkar ta mig ner till affären för å köpa. Men det är mest för att jag har ovat mig själv att försöka dra ner på gosakerna lite. En aning bara...så länge jag klarar att stå emot vill säga!!

Tomas har nu lämnat mig för en helg med sina brorsor en massa snö och en trevlig weekend i sälen. Känner mig lite lonely men helgen ska spenderas med familjen och mina vänner. Ska nog föröka hinna med å städa lite och kanske byta gardiner också. Härliga nya vårgardiner skulle inte vara fel. Sen kommer det en tjej och provar brudklänningen på söndag. Hoppas hon köper den, ett bidrag till barnvagnen, bilstolen eller nått annat kul men dyrt till lillis i magen. H*n har vart lugn idag. kanske beror på att jag inte ätiti nått sött som h*n verkar gilla :) godisråtta redan!

ska nog ialf göra mig ett glas med oboy. Mums me choklad :)

Kommentarer
Postat av: maria

men gu´va sjukt! jag har tjatat om dajm hela dagen jag med:) haha, våra graviditeter är verkligen i hälarna på varandra hela tiden.

2009-03-05 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0