vändningsförsök, kejsarsnitt och förlossning

Inatt har jag inte sovit många minuter. Har drömt om vändningsförsök och kejsarsnitt. läste en del skräckberättelser på nätet igår om vändningsförsök och de låter inte som någon rolig upplevelse. Och dessutom så lyckas de bara i hälften av fallen. Känns lite småjobbigt fatiskt att inte veta hur det blir, att ställas inför de valet (kanske inte ens frivilligt) att föda genom kejsarsnitt. Har inget emot de men jag vill liksom veta och kunna förbereda mig och ställa in mig på hur det blir...inte vänta i 2 veckor tills nästa BM besök. Men de klart jag kan ju känna själv hur bebbe ligger men om sagt vet man ju inte om vänding med våld kommer funka heller....
Natten blev inte bättre av min förkylning, så nu känner jag mig dåsig och trött, börjar jobba om 2 timmar och solen skiner idag me. Underbart. Synd bara att jag inte får mysa ute i solen istället för att sitta inne och svettas på jobbet. Men vem vet kanske det är min allra sista nästsista dag på jobbet, ever eftersom vi fått veta att det ska varslas på mitt jobb...byebye villan som vi vill köpa säger jag då. Så trist!

Kommentarer
Postat av: mamsen

orka kämpa lite till,lillskruttan vänder sig tids nog.var inte orolig lilla gumman.älskar dig.

2009-06-25 @ 10:56:46
Postat av: Ida

bebisen kommer nog vända sig snart, Astrid vände sig precis på slutet ( så jag vet att man blir lite orolig)Snart får man äntligen träffa den lille, spännande spännande tycker jag =) Kraaam

2009-06-26 @ 22:24:09
Postat av: Ewa

Nä nu är det inte alls länge kvar tills våra bebisar kommer, känns bara som en evighet ibland ;)

2009-06-27 @ 07:49:04
URL: http://pipen1.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu tänker du på dig å mini och följer dessa somriga råd i hettan! :)

http://www.alltombarn.se/gravid/gravid-i-sommar-svalka-dig-sahar-6-tips-1.26388

2009-06-27 @ 20:24:11
URL: http://hemmakanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0