Svårt att lyssna på kroppen som säger ifrån

Tänk att det kan vara så svårt att bryta gamla mönster. Solade och badade hos mamma nåra timmar idag också, sen brassade jag hem och började röjja här hemma, tänkte att jag skulle bli klar med min halvfärdiga städning som jag påbörjade häromdagen. Men efter att fått sammandragningar mer eller mindre hela tiden fick jag tinga mig själv att sätta mig ner och vila. Har såå svårt att lyssna på kroppen som säger ifrån. Vill ånga på som förrut, men jag måste inse att jag het enkelt inte kan med det just nu. Magen tar i och är i vägen och jag får nöja mig med att göra så lite som möjligt så jag lämnar de där med städningen ytterligare nåra dagar. Får ta lite varje dag så är de säkert klart till mitten på veckan ;)

Har legat lite i solen nu i 2 dagar men jag kom ju liksom på att jag inte kommer att få någon som helst bränna på baksidan av mina ben eller på ryggen. Haha snyggt med kritvit baksida, men vad ska jag göra? får väl gå runt runt eller stå och sola bak lite. Att ligga på mage och läsa i solen är ju inte riktigt att tänka på nu...

Beställde en skötväska igår, denna blidde de (fint me lite färg till vår annar lite tråkiga färg på vagnen (svart/grå)):



Nu grillas jag snart av datorn, tror jag måste stänga av den ett tag och låta den vila och jag ska skutta in i duschen och svalka av mig.

Soo long

Kommentarer
Postat av: Linda

Varifrån beställde du? Pris?

2009-06-29 @ 21:08:58
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0