Ont i kroppen

Idag känner jag mig helt slut, kanske blev lite mycket med att tvätta kläder och tvätta fönster igår. Tänkte att jag skulle ta lite varje dag och städa och förbereda inför bebbes ankomst. Men kanske jag ska försöka ta det lite lungt också.

Det är så underbart varmt ute nu också, men jag är inte som vanligt. I vanliga fall skulle jag leta reda på närmsta solstol och dyrka solen mer eller mindre hela dagen. Nu känns det som om jag letar skugga och lite fläktande platser...ska dock försöka få lite färg idag när jag ska chilla hos mamma hela dagen. Vill ju inte vara spökblek hela sommaren. Får skydda magen bara =)

Det känns konstigt att jag inte ska tillbka till jobbet nått mer på länge länge. Kändes jättekonstigt när jag skulle säga hejdå och gå hem i fredags, men helt ärligt vet jag inte om jag skulle orkat nå längre...rikigt skönt är det ialf att veta att jag bara kan göra det som faller mig in resten av tiden innan Lillies kommer.

Nästa helg firar jag och Tomas vår första årsdag, kan inte fatta att det var 1 år sen som vi gifte oss. Känns som om tiden har gått så sjuukt snabbt, och nu har jag ett litet mirakel i magen som sparkar buffar och ständigt påminner mig om att H*n snart är hos oss. Underbart :) Vi ska ialf åka till Sthlm och mysa med syster nästa helg och mamma har erbjudit sig att följa med och vara barnvakt till hennes busungar så att vi kan gå ut och äta och mysa lite extra :) sen tänkte vi ta en sväng i skärgården om det är fint väder, och på hemvägen blir det att åka förbi Ikea och storshoppa till Lillie. Spjälis och lite fina sängkläder ovh liknande. Sen måste vi också hitta ett skötbord på kanske babyland eller liknande och då är de ju perfa att passa på när man är i sthlm :) den här hade vi tänkt oss:




Igår fikade jag med min fina vän Tina, fick jättefina bebigrejjer till Lillie, *tack snälla* de kommer bli en bortskämd liten krabat de där :) det är alltid lika kul å träffas sisådär 2-3 ggr/år och nu blir det nog ingen hemflytt för henne heller, när hon träffat en ny kärlek i London...vi får komma och hälsa på där istället då ;)

nej nu ska jag packa min bikini och bege mig till mamma och solen, ska ringa och väcka lillebror först, han ska också med.

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0