Midsommarhelg

Hej alla, i helgen är det midsommar och med tanke på vädret så ser det ut att bli en kall och blöt helg...tyvärr. Vi åker upp till stugan i malung för att umgås med Tomas familj och äta god mat. då det är utedass som gäller så hoppas jag på en inte sååå kall helg då jag ska upp x antal gånger under natten för att gå på toa...blir nog bra.

Ställer mig frågan varje dag, kan jag bli större? kan min mage verkligen växa i en månad til? På måndag ska vi på UL och viktskattning för Lillis, då får vi veta hur stor vår lilla skatt är för tillfället  :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig midsommar!!

2009-06-18 @ 22:59:28
Postat av: mamsen

glad midsommar o kör försiktigt tänk på er dyrbara last hälsa alla.kramar o pussar till er.mamma

2009-06-19 @ 06:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0