Fredag

och helgjobb framför mig...men känns helt ok ändå, jobbar korta dagar och så är det ju min sista jobbhelg....på väldigt länge :)

tänkte jag skulle hinna med å sova en stund innan jobbet men jag börjar om en halvtimme så då är de ju ingen idé å slumra in..

klippte mig igår, blev mycket kortare än vad jag hade tänkt och planerat men jag tror jag är nöjd. känns skönt att bli av med allt de där slitna och få en frisyr igen. Tänkte visa men vi har lånat ut våran kamera så de får bli kanske till helgen.

nej kasta mig i soffan nåra minuter sen jobbet

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vart jättefin i håret =)

2009-06-05 @ 15:03:03
Postat av: Matilda

Vill se vill se! :)

Du är ju så fin så håret kan nog vara hur som skulle jag tro - fin ändå =)

krama

2009-06-05 @ 19:23:29
URL: http://hemmakanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0