en ny måndag

dax att göra ett litet inlägg och uppdatera lite. Helgen har spenderats i Motala och hurrat på Tomas och bror Johan som cyklat vätternrundan på 30 mil. Riktigt strongt. Jag och Linda kände oss mest trötta efter en heldag på stan med lite shopping och mys ;) skönt att komma hemifrån en stund, men ändå skönt att igårkväll komma hem och krypa ner i sängen och sova!! fick en massa tid att umgås med lilla favoriten Wilmer roo också, alltid lika roligt och mysigt!

förra veckan gjorde vi om i vår hall. Datorn som stod där kastades ut och kvvar blev en nymålad och fin..hall som har plats för både vagnen och bilbarnstolen. perfekt. Jättefint blev de!

annars händer inte så mycket, bara 7 arbetsskift kvar innan jag kan säga goodbye ftill jobbet ör ett tag, känns så nära men ändå så känns de som en evighet kvar...ska ialf bli grymt skönt att få vila upp sig ordentligt och vara ledig innan lillbebbe kommer till oss. idag har jag tvättat alla bäbikläder så de ska vara fräscha och fina att börja användas :) världens minsta strumpor hänger just nu på tork, supersmå å söta..hihi

ska fixa iordning mig lite nu sen ska vi åka och hälsa på bror och mamma och sen ska vi hälsa på hemma hos tomas föräldrar i eftermiddag, är ledig idag ialf. skönt! ska lägga in bilder från helgen ikväll, då kanske jag bjussar på nåra! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

ja gumman bjussa pa nagra bilder! kommer ju hem pa fredag, langtar sa himla mycket efter en dos sverige =) ska bli sa kul att se dig ocksa! puss & kram pa er

2009-06-16 @ 16:42:43
Postat av: mamsen

jag håller



o testar

2009-06-16 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0