Bara sjukligt trött

Är så sjukt trött just nu, skulle helst av allt vilja borra ner mig i sängen och sova för natten. Men jag har lovat att jag ska väcka Tomas strax efter halv 9 för han ska upp och jobba natt så jag kan inte lägga mig innan de.

Nedräkning på riktigt. Bara 3 dagars jobb kvar nu, sen är de slutjobbat för ett tag!! Soft :)

lite bilder på magen och från Vätternrundan förra helgen


magen vecka 34, sträcken på sidan är märken från linnet


Bröderna Melin i mål




Fika på Omberg






Café två små hus i Motala





Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, snarare har väl jobbet inte börjat ännu... ;-D



Kram

2009-06-24 @ 06:47:22
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: maria

fina magen! kommer ni på fredag?

2009-06-24 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0