Sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev men har inte vart hemma så de har inte funnits nå tid. Idag är tid allt vi har och det har rensats, städats och rensats ännu mer. Men just nu ser lägenheten mer ut som ett enda stort kaos och inte till det bättre. ...Tomas kånkar grejjer ner till förrådet för fullt och snart ska han hämta upp lite thaimat. Min kropp strejkade efter en halvtimmes röjjande så jag har mest legat i sängen och läst och surfat. Mått illa och lillis i magen väljer att ligga på de mest obekväma sättet som går tror jag. Under hela kvällen igår låg H*n antagligen i tvärläge då min mage såg helt fyrkantig ut...mindre skönt måste jag erkänna...Testade lite småtrix som jag läst om på internet som skulle få bebben att vända sig men jag tror tyvärr inte att jag lyckades...

I helgen var vi hos min syster i Sthlm och hälsade på, men jag får berätta mer om de äventyret senare för nu kommer maten...see you

Kommentarer
Postat av: michelle

Hoppas den lille vänder på sg snart...

2009-07-10 @ 10:39:39
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0