Mysdag

Idag sov jag ganska så läge, vaknade för en timme sen ungefär. Lovade att Tomas skulle få en liten sovmorron till halv 11 idag ialf eftersom han ska jobba hela helgen sen, snart ska jag väcka min älskling och vi har hela dagen med strålande väder framför oss. Vi har bestämt att vi bara ska mysa och umgås och prata om allt och inget. Känns som om han jobbat så mycket att vi knappt hunnit med å ses de senaste dagarna. Tror att det blir att åka och bada lite och sen bara ta det lungt. Såå skönt.

Igårkväll mådde jag ganska så dåligt, hade ont i ryggen och jag vaknade inatt av att jag knappt kunde vända mig i sängen, kändes som om hela magen vägde ett ton och att jag bara inte klarade av att vända mig eller gå på toaletten. Detta fick mig verkligen att tänka på att det verkligen kan bli av snart, hur ska jag klara smärtan vid en förlossning? kommer det gå bra eller kommer det bli en mardröm? kommer det bli på natten? kommer Tomas vara hemma? kommer han jobba? hur kommer jag att reagera? hm många frågor och det är väl helt naturligt nu när det börjar närma sig misstänker jag...

nej nu ska jag väcka Tomas med frukost på sängen :)

[Bilder på sakerna kommer i helgen Linda :) ]

Kommentarer
Postat av: Tina

hej gumman, vilken tur att de lyckades vanda pa Lillis (din stackare) och att hn ligger som hn ska pa tisdag. tanker pa er, sa ta det lugnt de sista 2 veckorna & ta foton pa saker/magen sa tant tina far se anda har borta i utlandet =) ses i slutet pa augusti dock, jippie har ska gosas baby xxx

2009-07-17 @ 17:06:33
Postat av: tessi

Supersøt du ær med magen alltså!

Hoppas allt ær bra, och p.s du kommer klara førlossningen galant! :)

Kramar

2009-07-17 @ 20:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0