Märkligt jobbig natt

I natt har jag vaknat lite då och då av sammandragningar som var kraftigare än tdigare (alltså så att jag vaknade av dem) blev lite nervig eftersom Tomas jobbade natt och jag låg och jämrade mig i min ensamhet att det kanske var på G. Men som nu visade sig inte alls var nått på G eftersom det är helt lungt i magen nu efter frukost. Lillis är också lugn så H*n får gärna vakna och meddela mig att allt är ok med min sötnos därinne.

Zorro har flyttat in också, brorsan och jag kom överens om att vi skulle höras vid 11 och bestämma vem som skulle passa det lilla yrvädret och jag hade redan bestämt att han skulle få ta honom idag efter min natt med kass sömn, men pappa hade missförstått och kom över med honom nu på morronen. Men jag ska lägga mig i soffan och gosa med honom nu så får brorsan komma och hämta honom senare när det är dx  för promenad ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Exakt sådär har jag natten innan värkarna satte igång! Jag hade så av och till hela natten, på morgonen var allt lungt och sen framåt nästa natt var det lika men på morgonen avtog de igen för att komma tillbaka framåt eftermiddagen, på kvällen åkte vi in och sen på morgonen är han född! :-)

2009-07-19 @ 12:29:38
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0