Många tankar

när man ligger såhär hemma i soffan och glor på tv:n uppkommer en massa tankar, frågor och funderingar...vad kommer det bli för förlossning? kommer lillis att vända sig på måndag? kommer den sen vända tillbaka sig? hur kommer lill*n se ut? kan man se likheter med mig och Tomas? blir de en liten plutt eller en liten plutta?

imorgon ska jag bädda själsängen och packa BB-väskan, för den ska faktiskt med på måndag...(scary thought) måste även fundera hur vi ska göra med skötbordet eftersom det vi köpte tyvärr var trasigt när vi packade upp de och fick skickas tillbaka idag. Men imorrn är Tomas hemma med mig och vi kan mysa och förbereda för lillis här hemma :) få lite annat att tänka på eftersom jag inte vet hur det blir på måndag förren vi är där...

tillbaka till tv:n, och kvällsmaten

Kommentarer
Postat av: maria

Jag glömde fråga idag, varför måste bb väskan med på måndag? är det möjligt att du blir kvar? och by the way, det vart snyggt med blå bakgrund.

2009-07-11 @ 23:10:53
Postat av: Linda

Hör av er när ni kan! Kram sis.

2009-07-13 @ 09:09:14
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0