Känslig

Sitter och tittar på sjukhuset på 3:an och en liten blev precis utkrystad. Jag bölar och tårarna sprutar. kan inte fatta att vi är så nära. kan bara inte fatta att det är vi som är där snart. Min dröm är verkligen att förlossningen ska gå bra, visst att jag fattar att det kommer göra sjukligt ont, men jag vill att det ska bli en minnesvärd upplevelse som jag kan tänka tillbaka på och känna att I did it liksom. Nej jag kan inte fatta att det snart är tajm. 39 fulla veckor imorgon.

igårkväll hade jag regelbundna sammandragningar/förvärkar med 10 minuters mellanrum, men jag gick och la mig och de gick vä så gott som över. Även om jag vaknade några gånger av att magen var stenhård och de har fortsatt nu på morronen men inte lika regelbundet....Men jag tror inte de är dags än. bebis vill nog ha en egen födelsedag, för idag är det ju min dag.

27 år idag. Hipp hipp hurra för mig...




Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis igen gumman!

Du ar sa duktig, och jag haller tummarna for en bra forlossning (vet inte om det ar bra med snabb el langsam, sa haller pa en medium?!) Kram kram

2009-07-28 @ 19:26:11
Postat av: michelle

GRATTIS :) Det kommer gå super med förlossningen!! Ewa fick sin lilla prinsessa igår :)

2009-07-28 @ 22:19:49
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Ewa

Grattis i efterskott! Jag lovar dig, det kommer att vara en minnesvärd förlossning och du kommer att vara såå stolt när det är över :) Det kommer verkligen att kännas när det är på gång. Håller tummarna för att det blir snart och att allt kommer gå jättebra :) Kram

2009-07-29 @ 04:29:55
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0