Höggravid och upp(p)assad

- Å älskling vet du vad som skulle va gott
- mmm...nä
- Å jag är så himla sugen på melon
- mm

1 minut senare
- asså jag måste ha melon NU
- Oj förlåt jag glömde av. Så skär han upp en lagom stor bit och kommer med de på ett fat. Själv sitter jag i soffan sisådär 3 meter ifrån kylskåpet där melonen finns...hehe gäller att passa på :)

förövrigt är jag lite uttråkad. känns som om jag nästan måste hitta på nått även fast verkligen inte orkar. Att duscha och städa min klädgarderoben var nog och nu är jag åter i soffan. tittar på paradise hotel. såå himla bra..NOT

Känner mig som en eldsprutande drake med en fruktansvärd halsbränna....




Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du orkar uppdatera en massa i alla fall! :-) Kram sis, snart har du din bebis!



2009-07-26 @ 17:41:59
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0