full fart i badrummet

det borras, spikas, och bankas från badrummet. en och annan svordom hörs också och jag håller mig borta. Tomas monterar bort ett skåp, installerar tvättmaskinen och monterar upp skötbordet och skåpet på en annan vägg. Jag hoppas att det blir klart snart för jag vill börja grejja och förbereda skötbordet :)

var hos Bm idag och allt var bra, lite högt blodtryck idag också men ingen äggvita så de var ingen fara. mitt sf-mått har växt grymt mycke från förra veckans 36 till 39...ojoj inte konstigt att det kännts tyngre och tyngre. Men förhoppningsvis ska de inte behöva växa så mycket mer....fick en ny tid nästa onsdag på beräknad födelsedagen, jag hoppas att vi inte kommer att behöva åka... :) hon gissade på att vi får en krakel på 4 kilo...help liksom hur ska den få plats i min mage? får se om hon har rätt...

ska gå å titta till honey nu, de har vart tyst ett tag..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas skötbordbyggandet går bra, jag tänker genast på den där filmen vi såg på f-gruppen =D

2009-07-30 @ 20:19:27
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Linda

Hehe, jag hade 39 i mått, två dagar senare var Wilmer ute. Gissade jag inte att "lilla" krakel skulle komma om 2 dagar? Vi får väl se.... :-)4 kilo, OMG! :-)

2009-07-30 @ 20:30:03
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tycker vi tajmar in datumet 1 aug :) Men de andra datumen går också bra, i ditt fall :D

4 kilo - härligt!!

Kraaamar

2009-07-30 @ 21:28:10
Postat av: Anonym

Haka inte upp dig på 4kg. Du fixar det galant, kroppen är anpassad efter bebisen. Astrid vägde 4020 å det gick bra. Men skynda på nu, vill snusa på den lille

2009-07-30 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0