Får liksom ingenting gjort...

Finns massor jag har tänkt och tänker att jag ska göra och som borde göras. Men istället blir verkligen ingenting gjort. Igår bäddade jag ialf lillis säng och det tog mig 1 timme (jo det är sant) det stånkades och stönades och jag svor över att spjälskyddet inte alls var/är som jag önskade att det vore...Men till slut ser ialf sängen ut som en liten dröm och Lillis kommer nog gilla den :) har tagit kort på den som jag ska lägga in i datorn sen så får ni avgöra om den är mysig nog eller inte ;)

Vi grillade hamburgare igår men jag (och de andra) blev mest irriterade över alla småflugor och mygg som åt upp oss i samma takt som vi vräkte i oss hamburgarna, men gott var de ialf :)

Solen skiner idag också och jag ska göra pappa och brorsan sällskap till sjön för lite svalka och sol, sen om jag orkar och tar mig för de hade jag tänkt att jag skulle baka muffins. Imorrn ska jag nog baka bullar också, (har tänkt de hela veckan men har inte blivit av) har även halvpackat BB-väskan, tror den är klar med lite småfix kvar bara. Kan vara bra om den är redo när det är dax så man sliper rusa runt och packa den då....kan ju fakstiskt bli av snart...*PIRR*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0