Envisa lilla Lillis

Var hos Bm idag och det visade sig senare på UL att Lillis inte alls vill ligga som den borde, alltså med huvudet nedåt. Nejdå en liten envis busbebis är vad vi verkar få, den lilla som nu uppskattas väga mellan 2600-2700gram ligger fortfarande med huvudet uppborrat i mina revben. Så på måndag bär det av upp till Falun för att först kolla om det är värt ett vändningsförsök, och eventuellt föröker de på en gång, om det inte lyckas blir det tal om snitt...delade känslor angående de...känns mest jobbigt att inte veta just nu. Vill bara ha ut min lilla skatt och att H*n ska vara frisk och välmående.


mamma längtar efter dig Lillis



Thomas, Linda, Jag (Lillis) och Tomas innan vi var ut och åt mysmiddag på vår bröllopsdag i söndags


Sötaste Wilmer Roo


Tomas och sötaste lilla Junie som snart fyller 1 år



Tomas monterar Lillis nya säng :)

Ikväll ska vi till Maria (http://markattan.dinstudio.se)  och Daniel för lite grill och mys, snart kommer deras småapor också att titta ut til oss! Spännande värre verkligen :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Det kommer gå jättebra ska du se :)

2009-07-13 @ 23:18:32
URL: http://misch3.blogg.se/
Postat av: Tina

vilka supersota bilder gumman, snart ar det dags =) du lar satta ut bilder pa lillis nar h*n har kommit till varlden, jag ar sa himla nyfiken! puss & kram

2009-07-14 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0