Besök av balkongmannen

Imorse vaknade jag av ett ryck och att ringklockan tjöt. Tydligen skulle balkongföretaget laga något på vår balkong som varit trasigt när de besiktigade den i våras...hm lät konstigt tyckte jag eftersom jag hade för mig att allt var OK då men jaja kom in då. Så visade sig ju ialf att det inte var nått som var trasigt och att besitningsmannen tydligen måste skrivit fel...jaja så mycket med min sovmorron. Somnade ganska så sent igårkväll, låg och svettades och läste min bok. Det är bra olidligt att sova nu asså, vaknar och kan inte somna om..

Igårkväll låg jag och försökte kommunicera med Krakel i magen och jag blev osäker på om H*n kanske äntligen vänt sig rätt. Men imorse när Tomas kom hem efter nattskiftet så talade Krakel om att nej du jag ligger då bäst med huvudet tryckt mot dina revben. Jag har såå svårt att tänka mig att H*n skulle kunna buffa sådär hårt där nere i magen med sina småhänder. de va garanterat ett par rejäla sparkar. Busbebis jag har försökt säa till dig varje dag nu. 1 vecka kvar tills vi ska till Bm hoppas på att Lillie Krakel Spektalek har bestämt sig för att lägga sig tillrätta då. Busbebis!

Igår var Tomas ledig och vi packade badväskan och drog till stranden. Vi badade och solade nåra minuter innan åskovädret drog in. Vi trotsade vädret och låg kvar och mös lite. men sen fick vi ge vika och det började även regna en sv'ng. Men de hade vart skönt om det kommit liiiite mer regn som hade rensat upp luften från de här sjukt varma och kvava vädret....men idag är det åter fint och jag ska träffa en kompis på stan och sen ska jag lura ut tomas och bada igen. Mysigt att ha honom ledig på dagarna så att vi kan ligga på stranden och småprata om vår underbara tid som vi har framför oss :)

see you later..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej!



Ramlar in här och tror att det är någon jag känner igen;-)



Så spännande att ni nu har så några veckor kvar. Hoppas bebis snart bestämmer sig för att huvud nedåt är bäst:-).



Sköt om er!



Kram/Sandra (föräldrargruppen)

2009-07-02 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0