Lägenhetsvisning och pannkakssmet

nyss hemkommen från jobbet och lägenhetsvisning. Blä. orkar inte gå in åp de mer i detalj, den var skabbig och ful.
de har varit en seg dag på jobbet idag, och lång, jobbade mellan 8-17:15 kändes som en hel evighet men imorrn är jag ledig och det ska bli helt underbart. Främst med sovmorronen.

2 dagar isträck nu har jag piskat upp Tomas halv 7 för att förbereda min fil och skorpa så att jag ska kunna äta den i sängen innan jag kliver upp (ett råd som jag före gårdagen inte testat för illamåendet) och det har visat sig som ett mycket framgångsrikt knep. fått behålla den hela skorpan och filen så jag är helnöjd. får fortsätta med de så länge Tomas inte skriker...

nu blire pannkaksbak, mumma

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ultraljudet är en helt underbar upplevelse :) Jag låg bara där med ett fånigt leende på läpparna o tittade på det lilla pyret som rörder på sig :) Hoppas illamåendet släpper för dig snart!!

2009-01-29 @ 18:26:03
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0