kalla mig spyan

Idag är en mindre bra dag. En dålig dag. Gick upp tidigt, typ 1 timme och en kvart innan jag skulle åka till jobbet, bara för att jag i lugn och ro skulle kunna få i mig lite frukost utan att det skulle bli så stressigt. Men vem hade kunnat ana att jag inte ens skulle få behålla en skorpa, en kopp fil och lite te. Allt kom upp och när jag sitter där på toagolvet och tårarna rinner kommer jag på att jag varit så smart att jag sminkat mig innan frukost. Suck. När ska detta ta slut. Lyckades inte ens äta min macka på fikan, men en banan fick jag i mig och nu till lunchen måste jag äta. Magen är tom. Lilla krakel låt mig behålla min mat och låt mig må bra igen. Lilla lilla krakel, som hittar på spektakel med mig hela tiden.

Vecka 14 idag iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, jag upprepar mig från förra kommentaren, skulle bli veeeeeerkligt förvånad om det inte är en liten krakel-spektakeltjej där inne! Håll ut, snart blir det bättre! För mig släppte det i vecka 18..... :-)



KRAM SIS!

2009-01-27 @ 10:53:01
URL: http://lindaell.blogg.se/
Postat av: Ida

Lilla stumpan... Tråkigt att du inte får äta för den lille.Kanske det kan hjälpa med lite kalastårta hos mig i veckan:O) Kram

2009-01-27 @ 16:04:20
Postat av: michelle

Hoppas de går över snart

2009-01-27 @ 21:57:07
URL: http://mischa3.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vet inte exakt hur jag ligger längre. Först var jag beräknad 23e sedan 29e lr innan 23e hehe.. Kommer få veta mera exakt på rutin ul. Hoppas illamåendet släpper snart! Prövat ta postafen?

2009-01-28 @ 10:12:16
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0