Frisk

Okej jag måste uppdatera och meddela er mina vänner att jag är på benen igen. Eller har ju varit det sen i fredags men har inte orkat uppdatera så. nu vet ni de :)

igår åkte vi till västerås för att mysa, åt god mat, strosade runt i affärer och avslutade dagen med bio. De va supersupermysigt att åka iväg å bara mysa med Tomas. Var jättelängesen vi var iväg och längesen jag mådde så bra som jag gör just nu. Så skönt ialf.

helgen jobbade jag så nästa helg är ledig, sköntskönt. är fortfarande lite sur över att jag blev sjuk förra veckan när jag var ledig....så typiskt.

kvällsjobb idag och imorrn ska vi titta på ett radhus. känslan är god både från min och tomas sida, återkommer med mer info när vi varit där.

tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0