Att ta ett bad

Precis hemkommen från jobbet. Det visade sig att kylen och skafferiet var mer tomt än min mage...orkar inte ge mig ut igen utan åt nåra skorpor och ett glas juice. de får räcka tills vi lagar iordning spagetti och köttfärssås sen.

hela vägen hem i bilen tänkte jag på hur skönt det skulle vara att sjunka ner i ett vamt bad, och sen när jag väl kommer hem så ligger Tomas i badet, och han ligger där fortfarande. gå upp nu är de min tur...

de här illamåendet som har startat på mornarna förstör hela min morgon. jag planerar tiden så att jag precis hinner göra allt och inget får ta längre tid än planerat. Men nu när frukosten tar de dubbla och att jag får i mig hälften av vad jag brukar...de förstör. jag hoppas verkligen att de kommer att ta slut snart, vill kunna äta ordentligt och slippa sega med kräkor på morronen....

nej nu måste jag tvinga upp Tomas så att jag får bada nångång...fryzzzer..


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ju bara för att du väntar en liten tjej som du är så illamående! :-)

2009-01-27 @ 09:27:16
URL: http://lindaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0