2009

Ja då var helgerna över för denna gången. Jul och nyår har gått snabbt, kanske är för att jag har jobbat lite här och där och inte kunnat slappa och ha tråkigt. Är ledig i helgen iallafall så då ska jag ligga på soffan mest hela tiden. Känner mig febrig och ont i halsen idag också, jag vill inet bli sjuk nu, nu när man äntligen är ledig....ska kurera mig med halstabletter och massvis med vatten och te.

nyår var trevligt med middag och spel med ett par kompisar, sköt lite raketer och så såklart.

Frågan är då hur 2009 kommer att bli....jag tror mycket kommer att förändras...får se om året slår 2008 som också var riktigt innehållsrikt och mysigt.  jag tror ju de jag...


so long vänner och trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack så mycket :D Gott nytt år!

2009-01-03 @ 09:04:21
URL: http://pipen1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0