Uppe med tuppen

Idag är jag tidig. Men idag är det också tisdag, och det betyder att efter dagens arbetspass som avslutas 12:45 är jag ledig, många dagar!! ända till måndag kl 2 :) en annan sak också - tisdag betyder ny vecka för krakel. Går idag in i vecka 15. helt sjukt vad tiden går och lille/an där inne växer så det knakar. Numera 10 cm lång och en vikt på 50g...

bävade lite för dagens morgon men den har gått riktigt bra faktiskt. Åt mina skorpor lite tidigare än vanligt bara. men sen att jag har lunch vid kvart över 8 får vi se hur det går...illa i guess.

så long...

Kommentarer
Postat av: Amanda

också uppe med tppen här

2009-02-03 @ 06:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0